Onze diensten
“Verhoog de klanttevredenheid en conversie op uw website”
Onze Live Chat totaal service
Veel ondernemers zijn druk en hebben geen tijd om zelf met hun klanten te chatten. Echter, zijn ze wel nieuwsgierig naar wat er leeft bij hun klanten. The First Connection biedt voor u de oplossing. Wij bemannen uw chat en zorgen ervoor dat uw verkopen groeien en belangrijke informatie bij u terecht komt!
Live Chat uitbesteden
Besteed u Live Chat uit aan The First Connection en kom er achter wat er nou daadwerkelijk speelt bij uw website bezoeker.
Laagdrempelig en anoniem
De kracht van Live Chat is de anonimiteit en laagdrempeligheid. Wij vragen geen informatie van de bezoeker voor de chat. Nee dit doen wij pas tijdens de chat.
Minder Telefonie
Doordat veel eerste en tweedelijns vragen worden opgevangen komt er minder telefonie binnen. Meet dit aan de hand van een A/B test.
Extra services zonder wachtrij
Uw website bezoeker hoeft niet meer in een telefonische wachtrij te zitten of te wachten op een mail, maar krijgt gelijk antwoord op zijn of haar vraag.
Meer leads
Door het gesprek aan te gaan met de website bezoeker wordt er informatie achterhaald. Deze informatie is goud waard voor uw organisatie.
Tijdens en buiten kantoor uren
Wij zijn online wanneer u dat wilt. De meeste website bezoekers zitten op uw website in de avonden en in het weekend. Die kan en mag u niet laten lopen.
Pro-actief chatten
Nodig de website bezoeker uit en vraag of je kan helpen. Vergelijk het met het fysieke contact in de kledingwinkel. Samen wordt er bepaald wie er wordt uitgenodigd.
Voordelig
Doordat wij de focus hebben op Live Chat kunnen wij meerdere chats tegelijk doen voor meerdere organisaties. Dit is voordeliger dan het laten uitvoeren door eigen personeel.
Gekwalificeerd personeel
Al onze medewerkers hebben het branchecertificaat van de klantenservice federatie. Dit houdt in dat ze inhoudelijk zijn getoetst op het voeren van chats en een meerwaarde zijn voor uw organisatie.
Monitoring Agents
Onze chat agents worden continu gemonitord. Op deze manier weten we zeker dat we de kwaliteit van de dienstverlening kunnen waarborgen.
Kennisbank
Doordat wij gebruiken maken van een kennisbank kunnen onze chat agents kwalitatief goede antwoorden geven. Dit zorgt voor kwalitatief hoge chatsessies.
AVG
Alle data van de chats worden opgeslagen binnen een beveiligde database binnen Europa. Ook tekenen wij met elke nieuwe klant een geheimhoudigsovereenkomst en verstrekken wij geen data aan derden
Plan een belafspraak!
Praat met onze experts en ontdek de mogelijkheden voor jouw website!
Verhoog je omzet
Verbeter je klantenservice
Ontdek de wensen van je klant